حمل بار و اثاثيه از مشهد به كرج با خاور 70% تخفيف
نوشته شده توسط : barbarimashhad

موسسه باربري مشهد به كرج بزرگترين شركت حمل و نقل شهري و بين شهري در مشهد مي باشد كه داراي بيش از 100 ناوگان خاور مسقف و خاور روباز مي باشد اين شركت حمل و نقل با فراهم نمودن انواع خاور توانسته است تمام نياز همشهريان عزيز را جهت اثاث كشي و اسباب كشي مهيا نمايد.

مديران باربري مشهد به كرج و تمامي شهرهاي استان البرز از جمله فرديس كمال‌شهر نظرآباد محمدشهر  توانسته اند با به كارگيري انواع سياست هاي خاص علاوه بر فراهم نمودن انواع خاور جهت حمل بار و كالاي اداري تجاري از مشهد به البرز و كرج , قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه نهايي را به شدت كاهش دهد به نحوي كه در حال حاضر باربري مشهد به كرج ارزانترين باربري مي باشد

يكي از دلايل مهم باربري مشهد به كرج جهت استفاده از خاور مسقف و خاور روباز اين مي باشد كه خاور وسيله ايي مي باشد كه فضاي بسيار زيادي دارد و تقريبا تمام اسباب و وسايل يك اثاث كشي را در خود جاي ميدهد لذا در بيشتر مواقع همشهريان عزيز جهت جابجايي كالا و اثاثيه خود خاور از شركت حمل و نقل شهري و بين شهري مشهد درخواست مي نمايند.

از سوي ديگر براي مسيرهاي طولاني مانند مسير مشهد به استان البرز و شهر كرج فرديس كمال‌شهر نظرآباد محمدشهر باربري مشهد تخفيفات بسيار خاصي را در نظر گرفته است كه گاهي تا 70% تخفيف را شامل مي شود بنابراين توصيه اكيد داريم به هموطنان عزيز كه در صورت تصميم به حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به كرج حتما با يكي از شماره هاي باربري مشهد تماس برقرار نماييد و از ليست قيمت تخفيف دار ما بهره مند شود قطعا از قيمت هايي پايين ما هيجان زده خواهيد شد.

باربر مشهد به كرج داراي بزرگترين ناوگان انواع خاور مسقف و خاور روباز مي باشد كه تمام مدل بالا بوده است چرا كه به اعتقاد ما براي مسيرهاي طولاني داشتن خودروهاي مدل بالا بسيار ضروري هست چراكه گاها ديده شده است شركت هاي باربري از خاور هاي مدل پايين و فرسوده استفاده نموده اند كه در بين مسير خراب شده و خساراتي به اثاثيه وارد شده است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان البرز و شهر كرج  توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي حمل بار و اثاثيه: كرج مركز استان البرز، مركز شهرستان كرج و يكي از كلان‌شهرهاي ايران است و به عنوان چهارمين شهر بزرگ ايران شناخته مي‌شود. كرج يك شهر كوهپايه‌اي است كه در دامنهٔ رشته كوه‌هاي البرز و در بلنداي ۱٬۳۰۰ متر بالاتر از سطح دريا قرار دارد. همچنين اين شهر دومين شهر ايران است كه داراي قطار شهري و همچنين در حال ساخت ۶ خط تفكيكي مترو است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان البرز و شهر فرديس توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي حمل بار و اثاثيه: فرديس مركز شهرستان فرديس در استان البرز مي‌باشد. فرديس از ابتداي سال ۱۳۹۶ از كرج جدا شده و تبديل به شهرستان فرديس شد كه اكنون داراي فرمانداري و شهرداري مستقل مي‌باشد. فرديس از شهرك‌هاي بسياري تشكيل شده كه مي‌توان از شهرك ناز در جنوب غربي، شهرك طلائيه در جنوب و شهرك منظريه و شهرك طالقاني در شمال و شهرك دهكده (خانه) در غرب آن را نام برد.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان البرز و شهر كمال‌شهر توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي حمل بار و اثاثيه: كمالشهر يكي از قديمي ترين شهرهاي كرج مي‌باشد با نام قديمي كمال آباد. اين شهر جز يكي از بومي ترين مناطق البرز است. كمال آباد جزئي از دهستان‌هاي قديمي كرج مركزي بوده است كه زبان بوميان آن همچون ديگر اقوام بومي مناطق كرج تاتي زياراني است كه با مركزيت روستاي تاريخي هلجرد شكل گرفته است و پيشه ي مردمان آن در زمان هاي قديم بر پايه كشاورزي و باغداري بوده است. و از خاندان و اقوام قديمي آن مي توان به.توانگر، زارع رفيع، كمال زاده، نيك فلاح، مديرروستا اشاره نمود.با وجود مهاجرت زياد در طي دهه هاي اخير آب و هواي مساعد پايين بودن قيمت زمين و مسكن ساخت كارخانه و كارگاه هاي كوچك بزرگ بدليل موقعيت ژئوپولتيك آن همچنان اقوام بومي درآن فرهنگ و زبان خود را حفظ كرده و ميكنند. در شمال غربي شهرستان كرج و اين شهر تا قبل از سال ۷۵ و احداث شهرداري، دهستاني به نام كمال‌آباد بوده‌است و. يكي ازبومي ترين مناطق كرج به شمار مي رود. از غذاهاي محلي ميتوان به يتيمچه ، سوپ جو ، تاس كباب اشاره كرد. همچنين داراي مكان هاي تاريخي قديمي همچون روستاي هلجرد، و رضوانيه.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان البرز و شهر نظرآباد توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي حمل بار و اثاثيه: نَظَرآباد يكي از شهرهاي استان البرز و مركز شهرستان نظرآباد است.اين شهرستان قدمتي حدود نه هزار سال دارد. به طوري كه منطقه باستان‌شناسي ازبكي در آن واقع شده است و نمونه اولين خشت دست ساز بشر كه در سازمان ملل نگهداري مي‌شود، توسط محمد خاتمي به نشانه گفتگوي تمدن‌ها از اين محوطه باستاني به سازمان ملل هديه شده است.مصطفي بازرگان برادر مهدي بازرگان از مشاهير اين شهرستان محسوب مي‌شوند وي در سال ۱۳۸۹ درگذشت. شهر مصطفي آباد يادگار دوران مباشري او بر اين شهر است.





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: