حمل بار و اثاثيه از مشهد به زاهدان با خاور 70% تخفيف
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد به زاهدان به عنوان بزرگترين و معتبرترين شركت حمل و نقل شهري و بين شهري توسط خاور در مشهد شناخته شده مي باشد بنابراين اگر تصميم داريد با خاور مسقف يا خاور روباز كالا و اثاثيه منزل و اداري خود را به استان سيستان و بلوچستان ارسال و جابجا نماييد ما در مجموعه عظيم باربري مشهد در خدمت شما خواهيم بود.

باربري مشهد به زاهدان داراي صدها ناوگان از جمله خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ مي باشد كه در تمام ساعات شبانه روز در تمام مناطق شهر مشهد و حومه شهر مستقر هست كه با اولين تماس شما مشتريان عزيز در محل درخواستي شما حضور يابند ما تلاش نموده اييم تا خاورهاي مسقف و امكانات و لوازم جانبي را فراهم نماييم كه اين خود باعث گرديده است ميزان رضايتمندي مشتريان از ما بسيار افزايش يابد.

موسسه حمل و نقل باربري مشهد به استان سيستان و بلوچستان و تماي شهرهاي زاهدان زابل ايرانشهر چابهار سراوان  داراي آخرين مدل از خاورهاي مسقف و خاورهاي روباز هست كه بسيار ايده آل براي تمامي مسيرهاي شهري و بين شهري مي باشد در كنار انواع خاور موجود در باربري مشهد به زاهدان رانندگان مشغول در اين شركت جهت مسيرهاي مختلف از جمله مشهد به زاهدان بسيار با تجربه بوده اند و لذا به خوبي با مسير آشنايي كامل دارند.

داشتن انواع خاور مدل بالاي مسقف و خاور مدل بالاي روباز در باربري مشهد به استان زاهدان از يك سو و از سوي ديگر ارائه ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه ارائه شده براي تمامي سرويس هاي باربري مشهد به زاهدان جهت حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري تجاري باعث گرديده است سطح مقبوليت باربري مشهد به شدت افزايش يابد كه اين باعث افتخار ماست.

مدير باربري مشهد توانسته اند هم انواع خاور را براي مسير مشهد به زاهدان فراهم نمايند و هم خدمات جانبي با ارزانترين قيمت را براي اين مسير تدارك ببيند كه ميتوان به صدور بارنامه معتبر – صدور بيمه نامه معتبر – حمل بارهاي سنگين و نامتعارف – حمل بارهاي حساس الكترونيكي و ... اشاره نمود.

حمل بار و اثاثيه با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان سيستان و بلوچستان و شهر زاهدان با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: زاهِدانْ يكي از كلان‌شهرهاي ايران و مركز استان سيستان و بلوچستان است. اين شهر در منطقهٔ بلوچستان قرار دارد. نام پيشين شهر «دزدآب» بوده كه در زمان رضا شاه به «زاهدان» تغيير يافته‌است. زاهدان از سمت شمال به شهرستان زابل و، از سمت جنوب به شهرستان خاش، از سمت شرق به كشورهاي افغانستان و پاكستان و از سمت غرب به شهرستان فهرج منتهي مي‌شود. آب و هواي زاهدان در بيشتر روزهاي سال گرم و خشك است. شب‌هاي تابستان آب و هواي اين شهر رو به سردي مي‌گرايد. آب آشاميدني زاهدان لوله‌كشي آب شيرين است و از طريق انتقال آب از شهرستان زابل تأمين مي‌گردد. زاهدان به جهت مرزي بودن، از موقعيت استراتژيك جغرافيايي و تجاري و نظامي و شرايط خاص برخوردار است؛ به گونه‌اي كه از يك‌سو راه‌آهن پاكستان كه از مرز ميرجاوه وارد ايران مي‌شود و از سوي ديگر راه‌آهن سراسري ايران به اين شهر منتهي مي‌شود؛ حمل بار و اثاثيه با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان سيستان و بلوچستان و شهر زاهدان با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: زاهِدانْ يكي از كلان‌شهرهاي ايران و مركز استان سيستان و بلوچستان است. اين شهر در منطقهٔ بلوچستان قرار دارد. نام پيشين شهر «دزدآب» بوده كه در زمان رضا شاه به «زاهدان» تغيير يافته‌است. زاهدان از سمت شمال به شهرستان زابل و، از سمت جنوب به شهرستان خاش، از سمت شرق به كشورهاي افغانستان و پاكستان و از سمت غرب به شهرستان فهرج منتهي مي‌شود. آب و هواي زاهدان در بيشتر روزهاي سال گرم و خشك است. شب‌هاي تابستان آب و هواي اين شهر رو به سردي مي‌گرايد. آب آشاميدني زاهدان لوله‌كشي آب شيرين است و از طريق انتقال آب از شهرستان زابل تأمين مي‌گردد. زاهدان به جهت مرزي بودن، از موقعيت استراتژيك جغرافيايي و تجاري و نظامي و شرايط خاص برخوردار است؛ به گونه‌اي كه از يك‌سو راه‌آهن پاكستان كه از مرز ميرجاوه وارد ايران مي‌شود و از سوي ديگر راه‌آهن سراسري ايران به اين شهر منتهي مي‌شود؛ و از سوي ديگر در نزديكي به ميل سه جانبهٔ ايران و پاكستان و افغانستان قرار دارد.

حمل بار و اثاثيه با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان سيستان و بلوچستان و شهر زابل با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: زابُل، مركز شهرستان زابل در استان سيستان و بلوچستان است. اين شهر در فاصله ۲۰۷ كيلومتري شمال شرقي شهر زاهدان و در گذرگاه پيونددهنده مشهد به چابهار جاي دارد. شهر زابل از در ارتفاع ۴۸۰ متري از سطح دريا قرار گرفته و در سرشماري سال ۱۳۹۵، ۱۳۴٬۹۵۰ تن جمعيت داشته است. از اين شهر در كتيبه‌هاي هخامنشي با نام «زرنكا» ياد مي‌شود كه يكي از ساتراپ‌هاي هخامنشيان بود و به شاهان هخامنشي ماليات مي‌پرداختند و توسط اقوام آريايي سكاها اداره مي‌شد. فرمانداري زابل در سال ۱۳۹۲ ه‍.ش به دليل مهم بودن بخش اراضي به فرمانداري ويژه و معاونت استانداري تغيير يافت.

حمل بار و اثاثيه با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان سيستان و بلوچستان و شهر ايرانشهر با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: ايرانشهر يكي از شهرهاي استان سيستان و بلوچستان است كه نام پيشين آن پهره بوده‌است. اين شهر در مركز بلوچستان ايران قرار دارد.

حمل بار و اثاثيه با خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان سيستان و بلوچستان و شهر چابهار با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه: چابَهار يكي از شهرهاي جنوب خاوري بلوچستان در كرانهٔ درياي مَكُّران و اقيانوس هند قرار دارد. اسكله آن قابليت پهلوگيري كشتي‌هاي اقيانوس‌پيما را دارد و از مناطق آزاد بازرگاني ايران به شمار ميرود. بندر چابهار به دليل موقعيت راهبردي، كه نزديك‌ترين راه دسترسي كشورهاي محصور در خشكي آسياي ميانه به آب‌هاي آزاد است از اهميت فراواني برخوردار است و سازندگي و سرمايه‌گذاري فراواني در آن صورت مي‌گيرد؛ از جمله ساخت اسكله و افزايش گنجايش بارگيري كشتي‌هاي اقيانوس‌پيما و ساخت راه‌آهن به سوي آسياي ميانه و احداث فرودگاه بين‌المللي اين بندر يكي از مهم‌ترين چهارراه‌هاي كريدور شمال-جنوب بازرگاني جهاني است.

 





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: