حمل بار و اثاثيه از مشهد به كرمان با خاور 70% تخفيف
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد به استان كرمان و شهر كرمان با افتخار اعلام مي نمايد كه در تمام ساعات شبانه روز تعداد زيادي اكيپ خاور مسقف و خاور روباز آماده حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري مي باشد كه با ارزانترين قيمت و كرايه وظيفه اثاث كشي و اسباب كشي شما همشهريان عزيز را در تمام ساعات شبانه روز متقبل شوند.

ما با افتخار اعلام مي كنيم كه كليه خاورهاي موجود در باربري مشهد به كرمان داراي آخرين مدل هاي موجود در بازار مي باشد چراكه جهت مسيرهاي طولاني حتما مي بايست خودروها مدل بالا و بي نقص باشند تا بتوانند بدون دردسر و دغدغه كالا و اثاثيه منزل و اداري را به تمام شهرهاي ايران منتقل و جابجا نمايند.

خاور مسقف خاور روباز يكي از پرطرفدارترين ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و همچنين توليدات كارخانجات مي باشد و ان هم به جهت حجم بالايي كه دارد هست لذا براي آن دسته از مشتريان باربري مشهد به استان كرمان و شهرهاي كرمان سيرجان رفسنجان جيرفت بم زرند  كه تصميم دارند اثاث كشي و اسباب كشي كنند قطعا با توجه به ميزان و حجم كالايشان بهترين گرينه و مطمئن ترين انتخاب مي باشد.

اما نكته مهم ديگر در مورد باربري مشهد به كرمان اين مي باشد كه باربري مشهد به كرمان در كنار تدارك صدها اكيپ از انواع خاور مسقف و خاور روباز جهت مسير مشهد به كرمان توانسته است قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري تجاري را تا 70% كاهش دهد كه در نوع خود بي نظير مي باشد.

از سوي ديگر باربري مشهد به كرمان تمام تلاش خود را به كار گرفته است تا بتواند در كنار وظيفه اصلي خود يعني اسباب كشي و اثاث كشي توسط خاور مسقف و خاور روباز خدمات جانبي ديگري از جمله بسته بندي اصولي و حرفه ايي كالا و اثاثيه – حمل بارهاي سنگين و نامتعارف – جابجايي كالاهاي حساس الكتريكي و الكترونيكي و ... را به مشتريان خود ارائه دهد.

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به كرمان توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد: كرمان يكي از كلانشهرهاي ايران و مركز استان كرمان پهناورترين استان ايران در جنوب شرقي اين كشور واقع است. جمعيت اين شهر طبق سرشماري بر اساس آمار سال ۹۵ معادل ۷۳۸٬۷۲۴ نفر بوده‌است. كرمان يكي از پنج شهر تاريخي ايران است. كرمان يكي از قطبهاي عمل‌هاي سخت پزشكي پيوند اعضا در ايران است. وسعت شهر كرمان حدود ۲۴۰ كيلومتر مربع است و به دليل وسعت شهري و جمعيت، اين شهر جزو كلانشهرهاي ايران طبقه‌بندي شده‌است. حاشيه‌نشيني مهم‌ترين مشكل شهر كرمان است. كرمان به عنوان پايلوت دولت الكترونيك انتخاب شده‌است و در برنامه‌هاي توسعه كشور بايد به شهري الكترونيكي تبديل شود. شهر كرمان با ۱۷۶۰ متر ارتفاع از سطح دريا، چهارمين مركز استان مرتفع در ايران به شمار مي آيد.

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به سيرجان توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد: سيرجان شهري در جنوب ايران و در جنوب غربي استان كرمان و مركز شهرستان سيرجان است. اين شهر در ۹۶۰ كيلومتري تهران و ۱۸۰كيلومتري كرمان قرار دارد و با توجه به قرار گرفتن در تقاطع محورهاي مواصلاتي تهران - بندرعباس و كرمان - شيراز از گذشته تاكنون، مورد توجه بوده‌است. جمعيت شهر سيرجان بر پايه سرشماري سال ۹۵ برابر ۱۹۹٬۷۰۴ نفر بوده‌است و به لحاظ جمعيت دومين شهر استان كرمان بعد از شهر كرمان مي‌باشد. شهر سيرجان به دو منطقهٔ شهرداري تقسيم شده‌است. سيرجان يكي از شهرهاي صنعتي و اقتصادي كشور به‌شمار مي‌رود و منطقه ويژه اقتصادي محسوب مي‌شود. شهر سيرجان سرانه فضاي سبز خوبي دارد ارتفاع شهر سيرجان از سطح دريا ۱۷۶۶ متر است و به دليل قرارگرفتن سيرجان در دشتي مرتفع، اين شهر نسبت به شهرهاي نيمه كويري ديگر ايران هوايي معتدل‌تر و ملايم‌تر دارد و يكي از توليدكنندگان اصلي پسته در استان كرمان است. به لحاظ تاريخي نيز سيرجان جاذبه‌هاي مهمي را در خود جاي داده‌است.

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به رفسنجان توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد: رفسنجان شهري در مركز ايران و شمال غرب استان كرمان مي‌باشد كه در فاصله ۱۱۵ كيلومتري كلانشهر كرمان و ۲۴۸كيلومتري شهر تاريخي يزد قرارگرفته است و براساس سرشماري سال ۱۳۹۵ ه‍.ش ۱۶۱٬۹۰۹ نفر جمعيت داشته‌است. مردم رفسنجان به فارسي كرماني سخن مي‌گويند. محصول اصلي اين شهر پسته ميباشد و به همين سبب بزرگ ترين جنگل مصنوعي جهان در اين شهر قرار گرفته است

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به جيرفت توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد: شهر جيرُفت در ناحيهٔ جنوبي استان كرمان و جنوب كشور ايران قرار گرفته و مركز شهرستان جيرفت است. جمعيت اين شهر بنا بر سرشماري سال ۱۳۹۵ مركز آمار ايران برابر ۱۳۰٬۴۲۹ نفر است.





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: