حمل بار و اثاثيه از مشهد به اروميه با خاور 70% تخفيف
نوشته شده توسط : barbarimashhad

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط باربري مشهد به اروميه با 70% تخفيف توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز در تمام ساعات شبانه روز و زير قيمت تمام شركت هاي باربري در مشهد صورت ميگيرد ما با افتخار اعلام مي نماييم كه توانسته اييم ارزانترين قيمت را روي سرويس هاي شهري و بين شهري خاور مسقف و خاور روباز اعمال كنيم تا مشتريانمان بيشتر راضي باشند.

مديران باربري مشهد به استان آذربايجان غربي و شهرهاي اروميه  خوي بوكان مهاباد مياندوآب  انواع متنوع و مدل بالا از خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ را فراهم نموده اند تا تمام نياز شما بزرگواران را فراهم نمايد و همچنين تخفيفات دائمي و همه روزه بر روي تمام سرويس ها از جمله ناوگان خاور مسقف و خاور روباز اعمال نموده است .

لازم به يادآوري مي باشد كه كليه خودروهاي باربري مشهد به اروميه از جمله خاور مسقف و خاور روباز موجود در اين شركت تماما مدل بالا بوده و بسيار مناسب براي مسيرهاي خيلي طولاني از جمله مشهد به استان آذربايجان غربي و اروميه مي باشد لذا شما عزيزان و همشهريان عزيز ميتوانيد بدون نگراني و دغدغه كالا و اثاثيه منزل و اداري خود را در مشهد به ما بسپاريد و در هر كجاي كشور از جمله در استان اذربايجان غربي و شهرهاياروميه  خوي بوكان مهاباد مياندوآب و .. تحويل بگيريد.

تمركز باربري مشهد به اروميه در ارائه انواع خاور مدل بالا به اين دليل مي باشد كه بعضا ديده شده در مسيرهاي بسيار طولاني مانند مسير مشهد به استان آذربايجان غربي و اروميه در بين مسير ماشين حمل كالا و اثاثيه خراب شده و مشكلات زيادي از جمله دير رسيدن بار به مقصد يا آسيب ديدن كالا و اثاثيه با ارزش و گران قيمت در جابجا شدن بين دو خودر و ...  را باعث شده است لذا با اطمينان خاطر اعلام مي نماييم كه تمام خاورهاي اين مجموعه  كاملا مدل بالا بوده است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان آذربايجان غربي و شهر اروميه توسط خاور مسقف خاور روباز با تخفيف ويژه و استثنايي : اُروميّه يكي از كلان‌شهرهاي ايران، مركز استان آذربايجان غربي و شهرستان اروميه در شمال غربي ايران كه در منطقه آذربايجان واقع شده‌است. اين شهر طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ با ۷۳۶٬۲۲۴ نفر جمعيت، دهمين شهر پرجمعيت ايران و دومين شهر پرجمعيت منطقهٔ شمال‌غرب ايران به‌شمار مي‌آيد. اروميه با ۱۳۳۲ متر ارتفاع در غرب درياچه اروميه، در دامنه كوه سير و در ميان دشت اروميه قرار گرفته‌است. هواي اروميه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان آذربايجان غربي و شهر خوي توسط خاور مسقف خاور روباز با تخفيف ويژه و استثنايي : خوي بزرگترين و مهم‌ترين شهر استان آذربايجان غربي بعد از اروميه بوده و دومين شهرستان پرجمعيت استان قلمداد مي‌شود. اكثريت مردم خوي به تركي آذربايجاني و مردم بخش قطور از توابع شهرستان خوي به كردي كرمانجي سخن مي‌گويند. جمعيت شهر خوي طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۹۸٬۸۴۵ نفر بود كه با احتساب جمعيت حومه و شهرهاي اقماري اطراف آن جمعيت خوي بالغ بر ۳۴۸٬۶۶۴ نفر مي‌باشد و از سال ۱۳۸۹ شهرستان خوي به فرمانداري ويژه ارتقا يافته‌است.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان آذربايجان غربي و شهر بوكان توسط خاور مسقف خاور روباز با تخفيف ويژه و استثنايي : بوكان بزرگ‌ترين شهر جنوب استان آذربايجان غربي و مركز شهرستان بوكان است. جمعيّت شهري آن بالغ بر ۱۹۳٬۵۰۱ نفر بوده و مساحت شهر به صورت طولي بيش از ۱۲ كيلومتر مربّع و از مسطح‌ترين شهرهاي منطقه به‌شمار مي‌رود. بوكان نسبت به بسياري از شهرهاي ايران، شهري جوان و نوبنياد محسوب مي‌شود و از نظر بافت تاريخي در دوران قاجار و سده نوزدهم ميلادي بنيان گذاشته شده و بيش از دو قرن قدمت دارد.

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به استان آذربايجان غربي و شهر مهاباد توسط خاور مسقف خاور روباز با تخفيف ويژه و استثنايي : مَهاباد، مركز شهرستان مهاباد و يكي از شهرهاي كُردنشين استان آذربايجان غربي در ايران است. اين شهر كه در جنوب استان و در منطقه تاريخي مكريان قرار دارد،مركز حكومت امراي مكري بود، حكومتي كه در اين شهر اقدام به ضرب سكه كرد. مهاباد شهري سرسبز است و در ميان چندين كوه واقع شده‌است. بر اساس سرشماري عمومي نفوس و مسكن كشور در سال ۱۳۹۵ جمعيت اين شهر ۱۶۸٬۳۹۳ نفر بوده‌است. مهاباد كه به نگين آذربايجان غربي مشهور است همه ساله بيشترين آمار گردشگران را در اين استان به خود اختصاص مي‌دهد. از جاذبه‌هاي گردشگري اين شهر مي‌توان به رودخانه و سد مهاباد كه يكي از نزديكترين سدها به محلات مسكوني در جهان است، بازارچه‌ها و بازار بزرگ تاناكوراي مهاباد كه تأمين‌كنندهٔ اصلي لباس ديگر بازارها و مغازه‌هاي تاناكوراي كشور محسوب مي‌شود، همچنين وجود جاذبه‌هاي طبيعي همچون تالاب‌هاي بين‌المللي كاني برازان و قوپي باباعلي، دخمه مادي فخريگاه و غار سهولان در حاشيه و اطراف شهر اشاره كرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: