حمل بار و اثاثيه از مشهد به اصفهان با خاور 70% تخفيف
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربري مشهد - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط خاور مسقف خاور روباز از مشهد به اصفهان - كاشان-  خميني شهر- نجف آباد با 70% تخفيف زير نظر اتحاديه حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين ثبت شده در 118 مخابرات در اسرع وقت و در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با كارگران ماهر و بارچين هاي حرفه ايي صورت مي پذيرد.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به اصفهان توسط خاور مسقف خاور روباز تخصص باربري مشهد به اصفهان مي باشد ما در مجموعه عظيم باربري مشهد به اصفهان توانسته اييم تا 70% براي سرويس هاي مشهد به اصفهان توسط خاور كاهش قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه اعمال كنيم.

همشهريان عزيز در شهر مشهد اگر تصميم داريد از  مشهد به استان اصفهان نقل مكان نماييد و اثاثيه خود را با خاور جابجا كنيد باربري مشهد با افتخار در خدمت شما عزيزان خواهد بود و ميتواند كليه فرآينده اسباب كشي و اثاث كشي خود را به باربري مشهد به اصفهان و شهرهاي كاشان-  خميني شهر- نجف آباد بسپاريد.

ما با افتخار اعلام مي كنيم كه عضو مجاز اتحاديه حمل و نقل كالا و اثاثيه منزل و اداري مي باشيم هم درون شهري و هم بين شهري و داراي تعداد زيادي از انواع خاور نيسان وانت كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ هستيم كه در تمام شبانه روهاي آماده سرويس دهي به شما همشهريان عزيز در شهر مشهد مي باشد.

خاور از جمله ماشين هاي سنگين حمل كالا و اثاثيه محسوب مي شود كه معمولا حجم زيادي از بار را در خود جاي مي دهد لذا انواع خاور مسقف و خاور روباز جزء پركاربردترين خودروهاي حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري مي باشد كه به تعداد زياد در باربري مشهد به اصفهان موجو هست و تمام مدل بالا بود و مناسب جهت مسيرهاي طولاني بين شهري نيز مي باشد.

شركت حمل و نقل باربري مشهد در كنار فراهم نمودن انواع خاور مدل بالا براي حمل كالاهاي بين شهري و شهري توانسته است خدمات جانبي ديگري از جمله صدور بارنامه معتبر – صدور بيمه نامه معتبر – بسته بندي اصولي و حرفه ايي كالا و اثاثيه – حمل بارهاي سنگين و .. اشاره نمود كه در نوع خود بسيار بي نظير مي باشد.

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به تمام شهرهاي استان اصفهان و شهر اصفهان توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز در تمام ساعات شبانه روز و با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري : اِصفَهان شهري تاريخي در مركز ايران است. اين شهر مركز استان اصفهان و نيز شهرستان اصفهان است. اصفهان، سومين شهر بزرگ ايران، سومين شهر پرجمعيت ايران پس از تهران و مشهد و همچنين يكصد و شصت و پنجمين شهر پرجمعيت جهان و نهمين شهر پرجمعيت باختر آسيا به‌شمار مي‌رود. كلان‌شهر اصفهان نيز چهاردهمين كلان‌شهر پرجمعيت خاورميانه است. اين شهر در بين سال‌هاي ۱۰۵۰ تا ۱۷۲۲ ميلادي به ويژه در سدهٔ شانزدهم ميلادي در هنگام پادشاهي صفويان پايتخت ايران شد و رونق فراواني گرفت. بناهاي تاريخي متعددي در شهر وجود دارد كه شماري از آن‌ها به عنوان ميراث تاريخي در يونسكو به ثبت رسيده‌اند. اين شهر به داشتن معماري زيباي ايراني، پل‌هاي سرپوشيده، مسجدها و مناره‌هاي منحصربه‌فردش نام‌آور است. اين امر سبب شده تا در فرهنگ عامه، اصفهان نصف جهان، لقب بگيرد. اين شهر در آذر ۱۳۹۴ به همراه رشت به عنوان نخستين شهرهاي ايران، به شبكه شهرهاي خلاق جهان زير نظر يونسكو پيوست. براساس استانداردهاي يونسكو، شهر خلاق، شهري است كه از نوآوري و توانمندي‌هاي شهروندان در توسعه پايدار شهري بهره مي‌برد. ميدان نقش جهان نمونه برجسته‌اي از معماري ايراني است. اين شهر داراي پانزده منطقه شهري است. از جمله ديگر آثار تاريخي اصفهان از منارجنبان، سي و سه پل، پل خواجو، كاخ چهل ستون، عمارت عالي قاپو و بسياري از اماكن تاريخي ديگر مي‌توان نام برد.

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به تمام شهرهاي استان اصفهان و شهر كاشان توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز در تمام ساعات شبانه روز و با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري : كاشان شهري تاريخي است كه مركز شهرستان كاشان است و بزرگترين و پرجمعيت ترين شهرستان پس از مركز استان اصفهان است. اين شهر زادگاه يكي از كهن‌ترين تمدن‌هاي جهان در منطقه اي بنام سيلك با قدمتي بيش از هفت هزار سال است. كاشان بيست و هشتمين شهر پرجمعيت ايران است. اين شهر اولين تمدن يكجا نشيني و شهر نشيني را دارد.

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به تمام شهرهاي استان اصفهان و شهر خميني شهر توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز در تمام ساعات شبانه روز و با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري : خميني‌شهر يكي از شهرهاي استان اصفهان در مركز ايران است. اين شهر از سال ۱۳۳۵تا ۱۳۵۷ همايون شهر و پيش تر از آن سَدِه و ماربين ناميده مي‌شد. اين شهر در بخش مركزي شهرستان خميني‌شهر قرار دارد. جمعيت آن طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ مركز آمار ايران برابر با ۲۴۷٬۱۲۸ است. شناسه پلاك اين شهر "۲۳س _۴۳" است.

حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به تمام شهرهاي استان اصفهان و شهر نجف آباد توسط انواع خاور مسقف و خاور روباز در تمام ساعات شبانه روز و با 70% تخفيف و زير قيمت تمام شركت هاي باربري : نَجَف‌آباد چهارمين شهر پرجمعيت استان اصفهان و مركز شهرستان نجف آباد است. اين شهر براي شكوفه‌هاي بادام، قالي دست باف و عسل و انار شهره است و شيريني محلي معروف آن اِگِردَك مي‌باشد، و به نام شهر علم و ايثار شناخته شده‌است.

 





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: