برج خنک کننده فلزی با طراحی فوق العاده
نوشته شده توسط : barbarimashhad

 

انواع برج خنک کننده فلزی با بالاترین راندمان در هواروب تولید می شود. ارزانترین برج خنک کننده فلزی با ضمانت کارایی و قطعات با طراحی منحصر به فرد تقدیم صنعتگران عزیز می گردد.

 

 برج خنک کننده فلزی یکی از محصولات محبوب در شرکت هواروب است که راندمان فوق العاده بالایی نسبت به انواع برج خنک کننده فایبرگلاس دارد و با وجود این قیمت برج خنک کننده فلزی کمی از قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس بیشتر است می تواند بهترین انتخاب برای صنعت گران باشد.

 

ارزانترین قیمت برج خنک کننده فلزی

 

در مجموعه هواروب با طراحی دقیق انواع برج خنک کننده فلزی قیمت این نوع کولینگ تاور بسیار کاهش یافته و نزدیک به قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس ارائه می شود. این در حالی است که اغلب شرکتها قیمت برج خنک کننده فلزی را بسیار بالاتر از قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس ارائه می دهند.

جهت اطلاع از قیمتهای استثنایی هواروب پیشنهاد می کنیم قبل از هر تصمیمی با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

 

برج خنک کننده فلزی چه مزایایی نسبت به برج خنک کننده فایبرگلاس دارد؟

هر محصولی قاعدتا معایب و مزایای خاص خود را دارد. برج خنک کننده فایبرگلاس نیز از این قاعده مستثنا نیست. در بازار ایران برج خنک کننده فایبرگلاس چند سالی می شود که در کارخانجات و ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله مزایای برج خنک کننده فایبرگلاس ظاهر شکیل و زیبای این محصول است که به همین دلیل برای مراکز تجاری و ساختمانهای مسکونی و هتلها می توان از این محصول سود برد. صدای کمتر در برج خن ککننده فایبرگلاس نیز از دیگر مزایای ان محسوب می شود که البته معمولا این مهم تنها در چند ماه نخست کارکرد کولینگ تاور فایبرگلاس به چشم می اید.

اما باید دانست که برج خنک کننده فایبرگلاس معایب بسیاری نیز دارد که به عنوان چند مورد می توان به تعمیر و نگهداری پر هزینه و راندمان به نسبت پایینتر نسبت به دیگر انواع برج خنک کننده اشاره کرد.

سیستم پاشش آب در برج خنک کننده فایبرگلاس مخصوصا از دوار و گرد معمولا راندمان پایینی دارد و تعمیرات ان بسیار پر دردسر می باشد.

همچنین بدنه فایبرگلاس شکننده است و در مقابل ترمیم آن بسیار دشوار است و عملا هر بار که قسمتی از بدنه فایبرگلاس به هر دلیلی دچار نشتی شود بارها باید ترمیم شود و هر بار ممکن است بعد از چند روز یا چد هفته مجددا دچار نشتی شود.

در نهایت پیشنهاد می شود که اگر قصد استفاده از برج خنک کننده را برای کاربری صنعتی دارید از دیگر انواع برج خنک کننده گالوانیزه و فلزی استفاده نمایید و اگر ظاهر محصول برای شما اهمیت بیشتری دارد از برج خنک کننده فایبرگلاس استفاده کنید.

متاسفانه در بازار ایران به علت هزینه پایین تولید برج خنک کننده فایبرگلاس معمولا تولیدکنندگان ترجیح می دهند که این محصول را برای مشتریان خود توصیه کنند اما تجربه نشان داده که برای مراکز صنعتی که راندمان تجهیزات اهمیت بالایی دارد بهتر است از دیگر انواع برج خنک کننده استفاده شود.

برج خنک کننده فلزی نیز مانند برج خنک کننده فایبرگلاس مزایای و معایبی دارد که به اختصار به این موارد اشاره می کنیم.

از جمله مزایای برج خنک کننده فلزی و گالوانیزه، راندمان بسیار بالاتر و در عین حال تعمیر و نگهداری ساده و کم هزینه است. ماندگاری و دوام بالا نیز از دیگر مزایای این محصول است.

برج خنک کننده گالوانیزه اگر از ورق مناسب برای ساخت بدنه ان استفاده شده باشد تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد و در صورت بروز هر گونه ایراد احتمالی نیز با یک جوشکاری ساده ایراد ایجاد شده قابل رفع است این در حالی است که بدنه گالوانیزه برج خنک کننده معمولا بیش از سی سال دوام دارد.

متخصصین شرکت هواروب با استفاده از ورق گالوانیزه با ضخامت بالا و کیفیت مناسب توانسته است محصولاتی با ماندگاری بسیار بالا تولید و تقدیم صنعت گران عزیز کشور نمایند.

خدمات استثنایی خرید برج خنک کننده در هواروب

به طور خلاصه می توان خدمات منحصر به فرد هواروب را به خریداران برج خنک کننده به سه دسته تقسیم نمود. نخست باید به قیمتهای باورنکردنی برج خنک کننده در شرکت هواروب اشاره کرد که ارزانترین قیمت برج خنک کننده در کشور را به صنعت گران عزیز ارائه می نماید.

از سوی دیگر انواع محصولات شرکت هواروب با توجه به طراحی فوق العاده از کیفیت بی نظیری برخوردار هستند و راندمان بالا و کارایی مطمئن و دراز مدتی را برای شما تضمین می کند.

از دیگر خدمات پس از فروش برج خنک کننده در شرکت هواروب می توان به ارسال رایگان به اقصی نقاط کشور و ضمانت قطعات و بدنه اشاره نمود.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: