فروش انواع برج خنك كننده بالاترین تخفیف قیمت خرید
نوشته شده توسط : barbarimashhad

مجموعه عظیم هواروب با افتخار اعلام می نماید كه كلیه انواع برج خنك كننده را با ارزانترین قیمت تا 40% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد ارائه بهترین قیمت برج خنك كننده و قیمت برج خنك كننده كوچك و انواع برج خنك كننده چیلر و برج خنك كننده فایبرگلاس و گالوانیزه فلزی و برج خنك كننده تزریق پلاستیك تخصص مجموعه بزرگ هواروب می باشد.


هواروب هم اكنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در ساخت كولینگ تاور و به طور خاص متنوع ترین برج خنك كننده فلزی و فایبرگلاس و برج خنك كننده كوچك و برج خنك كننده مدار بسته و مدار باز را باضمانت در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همكاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی هتل ها و موسسات مختلف می باشد.
مجموعه هواروب همچنین تعمیر برج خنك كننده و سرویس و افزایش راندمان انواع كولینگ تاور مدار بسته و مدار باز را نیز با ضمانت به انجام می رساند. جهت انتخاب برج خنك كننده مناسب با مجموعه خود می توانید از مشاوره رایگان كارشناسان هواروب بهرمند شوید. بدین منظور كافی ست با یكی از شماره های مندرج در سایت هواروب تماس حاصل نمایید.

قیمت برج خنك كننده

یكی از مهمترین فاكتورهایی كه برای خرید برج خنك كننده می بایست مد نظر قرار گیرد قیمت برج خنك كننده است. در مجموعه هواروب را ارائه راهكارهای خلاقانه هزینه های تولید محصولات كاهش یافته و قیمت برج خنك كننده در هواروب بسیار مناسب تر از نرخ بازار می باشد.
ارائه ارزانترین قیمت برج خنك كننده در هواروب ضمن حفظ كیفیت این محصول است. در واقع دو روش برای كاهش قیمت برج خنك كننده و هر محصول دیگر وجود دارد یك روش كاهش كیفیت محصول و استفاده از قطعات و مواد اولیه ارزانتر است كه این روش هرگز مورد تایید مدیریت هواروب نبوده و نیست. روش دوم استفاده از خلاقیتهای مهندسی و طراحی دقیق و راهكارهای خلاقانه است كه در مجموعه هواروب بدین شیوه عمل شده است و با كیفیت ترین برج خنك كننده با ارزانترین قیمت تقدیم صنعت گران عزیز می گردد.

مزایا و معایب برج خنك كننده فایبرگلاس

هر محصولی قاعدتا معایب و مزایای خاص خود را دارد. برج خنك كننده فایبرگلاس نیز از این قاعده مستثنا نیست. در بازار ایران برج خنك كننده فایبرگلاس چند سالی می شود كه در كارخانجات و ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد.
از جمله مزایای برج خنك كننده فایبرگلاس ظاهر شكیل و زیبای این محصول است كه به همین دلیل برای مراكز تجاری و ساختمانهای مسكونی و هتلها می توان از این محصول سود برد. صدای كمتر در برج خن ككننده فایبرگلاس نیز از دیگر مزایای ان محسوب می شود كه البته معمولا این مهم تنها در چند ماه نخست كاركرد كولینگ تاور فایبرگلاس به چشم می اید.
اما برج خنك كننده فایبرگلاس معایبی نیز دارد كه از ان جمله می توان به تعمیر و نگهداری پر هزینه و راندمان به نسبت پایینتر نسبت به دیگر انواع برج خنك كننده اشاره كرد.
سیستم پاشش آب در برج خنك كننده فایبرگلاس مخصوصا از دوار و گرد معمولا راندمان پایینی دارد و تعمیرات ان بسیار پر دردسر می باشد.
همچنین بدنه فایبرگلاس شكننده است و در مقابل ترمیم آن بسیار دشوار است و عملا هر بار كه قسمتی از بدنه فایبرگلاس به هر دلیلی دچار نشتی شود بارها باید ترمیم شود و هر بار ممكن است بعد از چند روز یا چد هفته مجددا دچار نشتی شود.
در نهایت پیشنهاد می شود كه اگر قصد استفاده از برج خنك كننده را برای كاربری صنعتی دارید از دیگر انواع برج خنك كننده گالوانیزه و فلزی استفاده نمایید و اگر ظاهر محصول برای شما اهمیت بیشتری دارد از برج خنك كننده فایبرگلاس استفاده كنید.
متاسفانه به علت هزینه پایین تولید برج خنك كننده فایبرگلاس معمولا تولیدكنندگان ترجیح می دهند كه این محصول را برای مشتریان خود توصیه كنند اما تجربه نشان داده كه برای مراكز صنعتی كه راندمان تجهیزات اهمیت بالایی دارد بهتر است از دیگر انواع برج خنك كننده استفاده شود.

انواع برج خنك كننده چیلر

چیلر تجهیزی است كه برای دماهای پایین و زیر پانزده درجه مورد استفاده قرار می گیرد. انواع برج خنك كننده چیلر را می توان با توجه به كاركرد چیلر مشخص نمود.
برای چیلر عموما از برج خنك كننده مدار باز استفاده می شود زیرا لوله های مبدل چیلر عموما قطر مناسبی داشته و با آب برج خنك كننده مدار باز نیز به راحتی به راندمان دلخواه می رسد.
انواع برج خنك كننده چیلر با توجه به ساختار بدنه به برج خنك كننده فایبرگلاس مكعبی و دوار و انواع برج خنك كننده فلزی و گالوانیزه تقسیم می شود.

قیمت برج خنك كننده كوچك

برج خنك كننده كوچك عموما برای صنعتهای كوچك و كارگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برج خنك كننده دستگاه تزریق بویژه در كارگاه های كوچك معمولا برج خنك كننده كوچك می باشد. برج خنك كننده كوچك در سه ظرفیت ده، بیست و سی تن تبرید در مجموعه هواروب تولید و تقدیم صنعتگران عزیز می گردد.

 

فروش انواع برج خنك كننده بالاترین تخفیف قیمت خرید

خدمات ویژه خرید برج خنك كننده

به طور خلاصه می توان خدمات ویژه برج خنك كننده را به سه دسته تقسیم نمود. نخست باید به قیمتهای استثنایی برج خنك كننده در شركت هواروب اشاره كرد كه ارزانترین قیمت برج خنك كننده در كشور را در بازار ارائه می نماید.
از سوی دیگر محصولات شركت هواروب با توجه به طراحی منحصر به فرد از كیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند و راندمان و كارایی مطمئن و دراز مدتی را برای شما تضمین می نمایند.
خدمات پس از فروش برج خنك كننده در شركت هواروب از جمله ارسال رایگان به اقصی نقاط كشور و ضمانت كالا از دیگر ویژگی های خرید برج خنك كننده در هواروب است.
ما در هواروب بخار تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم انواع برج خنك كننده را با ارزانترین قیمت و تا 50% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شركت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: