باربری مشهد خرم آباد حمل بار
نوشته شده توسط : barbarimashhad


حمل بار از مشهد به خرم آباد در باربری مشهد با بهترین خودروها انجام می شود. حمل بار از مشهد به خرم آباد با تخفیفهای فوق العاده از جمله تخفیف استثنایی هفتاد درصدی مدیریتی باربری مشهد همراه است. این باربری به دیگر شهرهای کشور نیز سرویس دهی دارد.
باربری مشهد یکی از قدیمی ترین شرکتهای فعال در عرصه حمل و نقل کشور است که از قدیم الایام با نام تجاری نتسان در زمینه حمل بار از مشهد به خرم آباد فعال بوده است.
حمل بار از مشهد به خرم آباد نیز یکی از مسیرهای طولانی حمل بار بین شهری محسوب می شود که بیش از هزار کیلومتر درازا دارد و خدمات خاص خود را می طلبد.
از جمله ویژگی های مسیرهای بیش از هزار کیلومتر رانندگی در شب و امکان توقفهای متعدد در مسیر است که در باربری مشهد این مسئله به کمترین میزان خود در کشور رسیده است.
خدمات استثنایی باربری مشهد در مسیر حمل بار از مشهد به خرم آباد و تخفیفهای باور نکردنی این باربری سبب شده که باربری مشهد به محبوبترین باربری در کشور بدل شود.
در ادامه این مقاله به برخی از این خدمات ویژه و تخفیفهای فوق العاده اشاره خواهد شد.
باید دانست که در باربری مشهد حمل بار بین شهری بسیار گسترده است و علاوه بر حمل بار از مشهد به خرم آباد به دیگر شهرها و استانهای کشور نیز سرویس دهی می شود.
از جمله دیگر سرویسهای باربری مشهد می توان به حمل بار از مشهد به سایر شهرهای استان لرستان مانند حمل بار از مشهد به بروجرد دورود و کوهدشت اشاره نمود.
باربری مشهد سرویسهایی را نیز در قالب حمل بار درون شهری در بین خیابانها و محله های مختلف شهر مقدس مشهد به همشهریان عزیز مشهدی ارائه می نماید.


قیمت حمل بار از مشهد به خرم آباد


همانطور که گفته شده قیمت حمل بار از مشهد به خرم آباد نسبت به سایر باربریهای فعال در صنعت حمل و نقل کشور بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه تر است.
مدیریت باربری مشهد در جهت کاهش قیمت حمل بار از مشهد به خرم آباد تمهیدات بسیاری را اندیشیده است و از ان جمله می توان به تخفیفهای خارق العاده این باربری اشاره نمود.
یکی از این تخفیفها تخفیف استثنایی هفتاد درصدی است که در بخش هزینه مدیریتی یعنی بخشی از هزینه حمل بار که به عنوان سهم و سود مدیریت باربری و تحت عنوان پورسانت باربری در نظر گرفته می شود اعمال می شود و این مبلغ را به میزان هفتاد درصد کاهش می دهد.
در باربری مشهد انواع تخفیفهای فصلی و غیر فصلی برای مسیرهای بین شهری در نظر گرفته شده و این باربری به ارزانترین باربری ایران طی سالهای اخیر تبدیل شده است.
در باربری مشهد در کنار ارائه تخفیفهای فوق العاده همواره سعی بر این بوده که کیفیت خدمات دهی نیز در بالاترین سطح بازار حمل و نقل کشور حفظ گردد.
از جمله ویژگی های باربری مشهد که خدمات این باربری را با کیفیت می کند ارائه سرویسهای حمل بار راس تایم مقرر و در کمترین زمان ممکن است.
استفاده از خودروهای مدل بالا و پیشرفته و همچنین رانندگان با تجربه و کارگران سریع و ماهر این مهم را امکان پذیر نموده است.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با یکی از شماره های روابط عمومی مندرج در سایت تماس گرفته و ضمن اطلاع از قیمتهای باربری مشهد در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید.

باربری مشهد خرم آباد حمل بار





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: