سقف اتوماتیک شیشه ای با برترین موتور و بهترین شیشه
نوشته شده توسط : barbarimashhad


شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای انواع سقف اتوماتیک شیشه ای یا سقف جمع شونده شیشه ای به شمار می رود.
جهت اگاهی از طرحهای فوق العاده و قیمت های استثنایی سقف شیشه ای اتوماتیک می توانید با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.
سقف شیشه ای اتوماتیک در شرکت سایه گستر آسیا از قطعات و موتورهای فوق العاده با کیفیت و رده بالای جهانی استفاده می شود و بالاترین کیفیت را در بازار دارا می باشد.

سقف شیشه ای اتوماتیک شرکت سایه گستر آسیا با توجه به کیفیت بالا و طراحی فوق العاده ای که دارد محبوبیت بسیاری در بین سازه های متحرک یافته است.


سقف متحرک سازه ای متحرک است که به کمک آن می توانید دمای محیط را به نفع خود تنظیم نمایید. این سازه که از متریال مختلفی ساخته می شود شرایطی ایجاد می کند که شما بتوانید محیط را از گرمای بیش از اندازه محافظت، و یا از نفوذ سرما به داخل محیط ممانعت کنید. استفاده از سقف متحرک این مزیت را دارد که در زمان مناسب بودن هوای محیط، می توان آن را جمع و از هوای آزاد استفاده نمود. شاید تصور کنید این سازه سیستماتیک به تازگی وارد بازارهای جهانی شده است اما استفاده از سقف متحرک به قرن نوزدهم و شروع انقلاب صنعتی باز می گردد. به مرور با گسترش و پیشرفت علم در ساخت سقف متحرک از متریال بهتر و هدفمندتر استفاده شده است.
انواع سقف متحرک:
اگر در محل کار یا منزل خود وجود یک سقف متحرک را احساس می کنید باید بدانید سقف های جمع شونده انواع مختلفی دارند، برای اینکه سقف متحرک را اجرا کنید نیازمند موارد زیر هستید:
1- محیط مناسب برای اجرای سقف متحرک
2- یک مجری با سابقه و رزومه خوب
3- استفاده از متریال درجه یک و با کیفیت که عمر سقف تاشو را بالا میبرد.
اگر این موارد را در اجرای سقف متحرک رعایت کنید فرقی نمیکند یک بالکن کوچک باشد یا یک استخر یا محیط یک ورزشگاه یا رستوران میتوانید از فضای خود نهایت لذت را ببرید. یکی از مزایای این سقف ها، جلوگیری از تابش زننده آفتاب در روز های گرم تابستانی است.
1- سقف متحرک جمع شونده:
این نوع از سقف بیشتر مورد استفاده در بالکن هاست البته که سقف جمع شونده میتوان به کلیه دسته بندی اشاره کرد.
2- سقف متحرک اتوماتیک:
سقف متحرک اتوماتیک همانطور که از نامش پیداست توسط یک یا چند موتور جمع میشود. این نوع از سقف ها در رستوران ها و استخر ها کاربرد بیشتری دارند.
- سقف متحرک برقی :
سقف متحرک برقی بیشتر در ساختمان ها یا بالکن هایی که ارتفاع زیادی دارند استفاده میشود. این سقف ها اغلب به صورت یک طرفه جمع میشوند. نحوه نصب و اجرای سقف متحرک برقی باید به گونه ای باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری و کارایی مناسب، استقامت و دوام بالایی در مواردی چون برف و آفتاب شدید و محیط های بارانی و رطوبتی داشته باشد.
4- سقف متحرک شیشه ای:
سقف متحرک شیشه ای یکی از پر کاربردترین انواع سقف متحرک است. شکیل بودن این محصول و همچنین قابلیت انتقال نور از مزایای آن است. این سقف متحرک به کمک سیستم برقی جمع شده و در صورت نیاز مجددا باز می شود. از این مدل سقف متحرک در رستورانها، تراس، بالکن و … استفاده می شود. امکان انتخاب نوع شیشه در این محصول وجود دارد. امکان استفاده از نور روز و قابلیت تماشای فضای بیرون، قدرت جذب گرما و … از دیگر مزایای این محصول است.

سقف شیشه ای اتوماتیک به عنوان بهترین و محبوبترین سقف شفاف در بازار به شمار می رود که مزایای بسیاری نسبت به سایر سقفهای اتومات شفاف دارد.


می توان سقف ها را ترکیبی از شفاف و غیر شفاف ساخت. در این سبک، هدف استفاده بیشتر از نور خورشید و صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی سیستم های سقف های شیشه ای متنوعی تولید شده است که قدرت انتخاب مصرف کننده را بالا می برد.
مشخصات سقف های متحرک
•    از سازه های سبک و آلومینیوم تقویت شده در آن به کارمی رود. مقاومت سازه در مقابل پوسیدگی و زنگ و زدگی . رنگ سازه های سقف متحرک از رنگ پودری الکترواستاتیک در رنگ های متنوع.
•    این نوع سقف ها در مقابل بادهای شدید و بار برف تا 85 کیلوگرم بر متر مربع را مقاوم هستند.
•    کاملاً آب بندی شده و سیستم تخلیه آب دارد.
•    این نوع سازه به دلیل سبک بودن قابلیت این را دارد که در ساختمان های قدیمی نیز بکار رود.
•     این نوع سازه نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد.
 
اشکال و اندازه ها سقف های متحرک بنا به نوع استفاده به صورت گنبد یا سطحی صاف و مسطح یا الرقص میباشند یک محل اقامت می تواند بین ۳ تا ۵ اسلاید سقف جمع شونده وابسته به هم داشته باشد البته فضای محل در تعداد اسلاید های سقف متحرک
تاثیر ویژه ای دارد به عنوان نمونه یک سالن اجلاس بین ۵۰ تا ۱۰۰ اسلاید می تواند داشته باشد در حالی که یک سقف مبارکه پارکینگ حدوداً دو یا سه اصلاح دارد.
مزیت سقف متحرک شیشه ای:
این گونه سقف ها به ما این امکان را می دهد که از مناظر زیبای بیرون مثل دیدن درختان آسمان باران و برف نور زیبای خورشید و رنگین کمان و برگریزان فصل پاییز .پرواز پرندگان و همه ی زیبایی های هستی لذت ببریم.
معایب سقف های شیشه ای
 هرچند مزایای این سقف ها بیشتر از معایب آن می باشد اما بد نیست که معایب آن را نیز بدانیم چرا که بهتر می توانیم تصمیم به اقدام احداث چنین سقفی کنیم. و متوجه می شویم که کجا ها بیشتر کاربرد دارد ونا دانسته دست به اقدامی غلط نزنیم.
-         یکی از معایبی که می‌توان برای سقف‌های شیشه‌ای عنوان کرد می توان به کثیف و کدر شدن شیشه ها به مرور زمان بر اثر ‌گرد‌وغبار ‌و‌بارندگی‌به‌جا‌می‌ماند‌ و دیگر نمی توان به خوبی از فضای بیرون بهرخ ببریم و بهتر ببینیم . وتمیز‌شدن‌آنها‌کار‌مشکلی‌است .
-         یکی دیگر از معایب شیشه های استفاده شده در سقف اتوماتیک این است که وزن سنگینی دارند و باید از وزن استاندارد خود خارج نشود.
-         اگر کف این نوع فضاها از چوب باشد بر اثر تابش شدید خورشید ممکن است باعث آتش سوزی شود. و یا گرمای نور شدید خود خورشید ممکن است در بعضی از ساعات روز آزار دهنده باشد.






:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: