ارزانترین کرایه باربری مشهد به اردبیل سال 1400 با تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به اردبیل در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به اردبیل جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به اردبیل اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به اردبیل همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به اردبیل و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: اَردَبیل یکی از کلان‌شهرهای ایران(غیررسمی) و مرکز استان اردبیل در شمال غربی ایران است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به پارس‌آباد و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: پارس‌آباد مغان دومین شهر بزرگ استان اردبیل از نظر جمعیت در شمال غربی ایران است. نام این شهر از کلمه پارسا، که نام خانوادگی مدیرعامل شرکت شیار آذربایجان که در سال ۱۳۳۰ شمسی این شهر را بنیان نهاد، برگرفته شده امّا بعدها به دلیل اشکال در تلفّظ دو حرف آ به صورت پشت سرهم یکی از الف‌ها حذف و شکل نوشتاری پارس‌آباد صورت امروزی خود را یافت.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به مشگین‌شهر و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: مِشگین‌شهر شهری در استان اردبیل قرار دارد و سومین شهر بزرگ استان اردبیل از نظر جمعیت هست.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به خلخال و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: شهر خلخال بزرگترین شهر استان اردبیل بعداز اردبیل است. شهر خلخال در ۴۸ درجه و ۳۱ دقیقه طول جغرافیایی و ۳۷ درجه و ۳۷ دقیقه عرض جغرافیایی و ارتفاع ۱۸۴۳ متر از سطح دریا واقع شده‌است. خلخال در جنوب شرقی استان اردبیل واقع شده‌است و رودهای هروآباد و آرپاچایی در آن جریان دارند. خلخال منطقه‌ای کوهستانی با آب و هوای معتدل و نسبتاً سرد می‌باشد. کوهستان جنگلی و بلند طالش در خاور خلخال از شمال به جنوب در حکم سدی میان دریای خزر و استان گیلان و آذربایجان است که باران خزری در دامنه شرقی آن ریزش کرده و جنگل‌های طالش را به وجود آورده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به گرمی و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: گِرمی از شهرهای قدیمی استان اردبیل ایران و مرکز شهرستان گرمی و جزئی از دشت مغان است. این شهر بر سر چشمه رودخانه گرمی چای یا اوجارود بناشده‌است به نحوی که سه رود در میانه شهر به هم ملحق شده و اجارود یا گرمی چای را ایجاد می‌نمایند.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بیله‌سوار و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بیله‌سُوار شهری در شهرستان بیله سوار استان اردبیل قرار دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به نمین و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: نَمین یکی از شهرهای استان اردبیل واقع در شمال غربی ایران است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به گیوی و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: گیوی یکی از شهر های استان اردبیل درکشورایران است،که در فاصله حدود ۸۵ کیلومتری از اردبیل قرار دارد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به جعفرآباد و تمامی شهرهای استان اردبیل با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: جعفرآباد شهری در بخش قشلاق دشت شهرستان بیله سوار استان اردبیل ایران است. این‌ شهر، مرکز دهستان‌ قشلاق‌ شرقی‌ و مرکز بخش‌ قشلاق‌ دشت‌ است‌ و در حدود 26 کیلومتری‌ شمال‌غربی‌ شهر بیله‌سوار (مرکز شهرستان‌)، در دشت‌ مغان‌،‌قرار دارد.

 





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: