ارزانترین کرایه باربری مشهد به خرم آباد سال 1400 با تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به خرم آباد در آستانه سال نو و نورورز 1400 توانسته است تخفیفات بسیار ویژه را برای مسیر مشهد به لرستان جهت حمل هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری در نظر بگیرد لذا توصیه اکید می شود به همشهریان عزیز که تصمیم دارند از مشهد به خرم آباد اثاث کشی نمایند حتما و حتما با ما ارتباط برقرار نمایند تا از نرخنامه و تعرفه حمل بار مطلع شوند.

حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به خرم آباد همراه با خدمات جانبی مانند بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – جابجایی اثاثیه سنگین و خاص- باز و بستن انواع نصبیات – صدور بیمه نامه و بار نامه معتبر و غیره صورت می پذیرد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به خرم آباد و تمامی شهرهای استان لرستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: خرم آباد بیست و سومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان لرستان است. جمعیت خرم آباد طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، ۳۷۳٬۴۱۶ نفر بوده‌است. شهر در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متری از سطح دریا و در میان دره‌های زاگرس قرار دارد. فاصله خرم آباد تا تهران ۴۹۰ کیلومتر است و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تهران - جنوب دارای اهمیت ارتباطی و راهبردی است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به بروجرد و تمامی شهرهای استان لرستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: بُروجـِرد مرکز شهرستان بروجرد، دومین شهر پرجمعیت استان لرستان و سی و نهمین شهر پرجمعیت ایران است. این شهر در شمال دشت حاصلخیز سیلاخور قرار گرفته و قله‌های مرتفع گرّین از مجموعه رشته کوه‌های زاگرس، شمال غربی تا جنوب شرقی آن را دربر گرفته‌اند. جمعیت شهر بروجرد بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ خورشیدی مرکز آمار ایران، ۲۳۴٬۹۹۷ نفر گزارش شده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به دورود و تمامی شهرهای استان لرستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: دورود یکی از شهرهای استان لرستان و مرکز شهرستان دورود است. دورود از نظر جمعیت بعد از خرم آباد و بروجرد سومین شهر پرجمعیت لرستان و هشتادمین شهر پر جمعیت ایران است. جمعیت شهرستان دورود طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، برابر با ۲۴۱۳۴۵ نفر گزارش شده‌است و از این بین، جمعیت شهر دورود برابر با ۱۲۱٬۶۳۸ بوده‌است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به الیگودرز و تمامی شهرهای استان لرستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: اَلیگودَرز مرکز شهرستان الیگودرز و در شرق استان لرستان و با جمعیت ۹۰٬۷۹۹ در سال ۱۳۹۵ بعد از خرم آباد، بروجرد و دورود و کوهدشت پنجمین شهر پرجمعیت لرستان است. شهر الیگودرز در دامنه کوهستانی و با آب و هوایی سرد در زمستان و مطلوب و معتدل در بهار و تابستان شرق استان لرستان است؛ همچنین، از شهرهای مرتفع و مناطق سردسیر ایران است.دیرینگی آن به بیش از ۷۰۰ سال می‌رسد. الیگودرز در گذشته از چهار محلهٔ ورزندان، مجیان، ده تیرانی و ده محمدرضا تشکیل شده بود هرچند که توسعه اخیر شهر این مرز بندی را نامحسوس کرده‌است. این شهر از سال ۱۳۳۹ دارای نماینده در مجلس شورای ملی می‌باشد.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به کوهدشت و تمامی شهرهای استان لرستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: کوهدَشت یکی از شهرهای استان لرستان است که در غرب این استان قرار گرفته و آب و هوای معتدل کوهستانی دارد. این شهر مرکز شهرستان کوهدشت است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به نورآباد و تمامی شهرهای استان لرستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: نورآباد شهری است در شمال غرب استان لرستان. این شهر مرکز شهرستان دلفان است و آب و هوایی سرد و کوهستانی و طبیعتی زیبا برای گردشگری دارد. این شهر یکی از شهرهای مرتفع ایران با ارتفاع بیش از ۲۰۰۰ متر از سطح دریا است که در سال ۱۳۶۴ از بخشداری به فرمانداری ارتقاء یافت. همچنین نام قدیمی این شهر بوده‌است. از مناطق دیدنی و زیارتی آن می‌توان به مهراب کوه افسانه‌ای، آرامگاه امامزاده ابراهیم ، امامزاده پیرمحمد اشاره کرد. نورباد به شهر مفرغ باستانی معروف است.

اثاث کشی و اسباب کشی در سال 1400 از مشهد به ازناو تمامی شهرهای استان لرستان با تخفیف 70% و سایر شرایط ویژه هدیه باربری مشهد به مشتریان عزیز می باشد: ازنا یکی از شهرهای استان لرستان واقع در خاور این استان است که دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی می‌باشد. در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۴۷٬۴۸۹ نفر و هفتمین شهر لرستان از نظر جمعیت است.





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: