باربری مشهد به بندرعباس معتبرترین باربری بین شهری و شهری
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به بندرعباس با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد بندرعباس با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و هرمزگان: بندرعباس مرکز استان هرمزگان در جنوب ایران قرارگرفته است. شهر بندرعباس مرکز شهرستان بندرعباس و یکی از نام‌های پیشین آن بندر گمبرون بوده‌است.

باربری مشهد به میناب با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد میناب با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و هرمزگان: میناب یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران و مرکز شهرستان میناب است. میناب دومین شهر بزرگ هرمزگان و سرزمینی جلگه‌ای است که به‌علت داشتن منابع آب شرب به‌ویژه رودخانه میناب، یکی از قطب‌های کشاورزی هرمزگان است و از قدیم «گلستان جنوب» هم خوانده می‌شد.

باربری مشهد به دهبارز با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد دهبارز با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و هرمزگان: دِهبارز نام دیگر شهر رودان، مرکز شهرستان رودان در استان هرمزگان ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان رودان قرار دارد. شهر رودان در سال ۱۳۶۱ از تجمیع روستاهای دهبارز، معزآباد، گلستان، بند میر و بند ملا تشکیل شد. بعدها روستای سنگی که خود محله مستقل و پرجمعیت بود که تشکیل شده از محله شهرک؛ بندمیرالی و رگو ییه که بیش از همه روستاها این شهرستان جمعیت داشت نیز به شهر رودان پیوست و همچنان محله ای غریبه برای مسؤلین این شهرستان می باشد. این شهر در سال ۱۳۶۹ و پس از ارتقای بخش رودان به شهرستان، مرکز شهرستان رودان قرار گرفت.

باربری مشهد به بندر لنگه با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد بندر لنگه با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و هرمزگان: بندرلنگه یکی از شهرهای استان هرمزگان در کرانهٔ ساحلی خلیج فارس، مرکز شهرستان بندرلنگه و یکی از بنادر مهم در جنوب ایران است.

باربری مشهد به حاجی آباد با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد حاجی آباد با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و هرمزگان: حاجی‌آباد یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است. حاجی‌آباد شمالی‌ترین شهر استان هرمزگان است که در نزدیکی استان کرمان واقع شده و مرکز آن شهر حاجی‌آباد است. فاصله حاجی‌آباد تا شهر بندرعباس ۱۶۵ کیلومتر است.

باربری مشهد به بندر کنگ با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد بندر کنگ با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و هرمزگان: بندر کُنگ یکی از شهرهای تابعه شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است. این شهر که در مختصات ۵۴ درجه و ۵۴ دقیقه طول شرقی و ۲۹ درجه و ۳۳ دقیقه عرض شمالی در کرانه ساحل خلیج فارس واقع شده، یکی از بنادر تاریخی و تجاری استان هرمزگان و نیز یکی از قدیمی‌ترین بنادر ایران محسوب می‌شود.

باربری مشهد به پارسیان با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد پارسیان با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و هرمزگان: پارسیان شهری در استان هرمزگان ایران است. این شهر مرکز شهرستان پارسیان است.

باربری مشهد به بندر جاسک با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد بندر جاسک با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و هرمزگان: بندر جاسک (به بلوچی: جاشک) یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است که در کنار کرانه‌های دریای مکران قرار دارد. این شهر در بخش مرکزی شهرستان جاسک قرار دارد؛ و از شهرهای بندری با قدمت و استراتژیک ایران می‌باشد. از نام‌های تاریخی و قدیمی این شهرستان می‌توان به جاشک، بنگلان و مکران اشاره کرد.

باربری مشهد به بندر خمیر با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد بندر خمیر با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و هرمزگان: بندر خَمیر یکی از شهرهای زیبای استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد. این شهر در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس و ۱۱۰ کیلومتری شرق بندرلنگه واقع شده و مرکز شهرستان خمیر است. بندرخمیر به واسطه ی مجاورت با بزرگترین تالاب دریایی ایران و خاورمیانه و زندگی توآم با احترام مردم نسبت به تالاب در بهمن ماه سال 97 توانست عنوان اولین شهر ملی تالابی ایران را کسب کند.

باربری مشهد به درگهان با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد درگهان با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و هرمزگان: دَرْگَهان یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است. این شهر از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم است. این شهر در بیست کیلومتری و غرب شهر قشم واقع شده است.

باربری مشهد به بستک با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد بستک با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در مشهد و هرمزگان: بستک از شهرهای استان هرمزگان با قدمتی تاریخی و سیاسی که در گذشته مرکز حکومت جهانگیریه بوده‌است. شهر بستک در منطقه‌ای کوهستانی قرار دارد که از شمال و غرب به استان فارس و از شرق و جنوب به استان هرمزگان متصل است. این شهر مرکز شهرستان بستک است.





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: