حمل بار مشهد سنندج با خاور نیسان کامیون تریلی ده چرخ
نوشته شده توسط : barbarimashhad

موسسه حمل و نقل باربری مشهد به سنندج و استان کردستان در حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان با هدف اثاث کشی و اسباب کشی ارزان و مطمئن توسط انواع نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ شروع به فعالیت نمود و هم اکنون با افتخار اعلام می نماییم که در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه را ارائه می دهد.

نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ انواع ماشین های سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه منزل و اداری می باشد که جزء باربری مشهد به سنندج و استان کرستان و شهرهای سقز مریوان بانه قروه کامیاران بیجار دیواندره دهگلان می باشد.

لازم به یادآوری می باشد که به ندرت میتوان شرکت باربری در مشهد و تهران معرفی نمود که انواع ماشین های سبک و سنگین بار و کالا از جمله نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ را دارا باشد و ما در مجموعه عظیم باربری مشهد به سنندج به آن افتخار می نماییم که توانسته ایم چنین ناوگانی را تدارک ببینیم.

باربری مشهد به سنندج در کنار ارائه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه توانسته است با فراهم نمودن تنوع بسیار خوب و گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ بیش از هر باربری دیگر مورد رضایت مشتریان قرار گیرد چراکه تنوع از انواع خودروهای سبک و سنگین باعث می شود که مشتری حق انتخاب داشته باشد و نگران این موضوع نباشد که برای جابجایی حجم بار کم باید ماشین سنگین کرایه نماید.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به استان کردستان و سنندج توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت و کامیون: سَنَندَج یکی از شهرهای کردستان ایران و بیست و یکمین شهر بزرگ ایران است، سنندج مرکز استان کردستان در غرب ایران است.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به استان کردستان و سقز توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت و کامیون: سَقِّز یکی از شهرهای استان کردستان مرکز شهرستان سقز است. شهر سقز بر روی دو تپهٔ طویل که رودخانهٔ سرپوشیدهٔ ولی‌خان از وسط آن می‌گذرد، بنا شده‌است. پستی و بلندی‌های داخل شهر و چشم‌انداز رودخانهٔ چم سقز از سرشاخه‌های زرینه‌رود، که از کنار این شهر می‌گذرد، از ویژگی‌های آن است. سقز در ناحیه‌ای کوهستانی و مرتفع بین ارتفاعات نامنظم رشته کوه زاگرس واقع شده‌است.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به استان کردستان و مریوان توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت و کامیون: مریوان ؛ مرکز شهرستان مریوان یکی از شهرستان‌های مرزی با عراق به‌شمار می‌رود که در ۱۲۵ کیلومتری غرب شهرستان سنندج، مرکز استان کردستان قرار دارد.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به استان کردستان و بانه توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت و کامیون: بانه شهری در استان کردستان و از شهرهای مرزی بین ایران و عراق است. شهر بانه مرکز شهرستان بانه در ۲۰ کیلومتری نوار مرزی ایران با عراق و ۶۰ کیلومتری جنوب غربی سقز و ۷۰ کیلومتری جنوب شرقی سردشت قرار گرفته‌است.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به استان کردستان و قروه توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت و کامیون: قُروِه شهری در غرب ایران است. این شهر، مرکز شهرستان قروه است که سومین شهر پرجمعیت در استان کردستان به‌شمار می‌آید. این شهرستان در دشت وسیعی در شرق شهر سنندج قرار دارد و با بخش اپاختر باختری استان همدان هم‌مرز است، که این دشت از اپاختر (شمال) به شهرستان بیجار و از جنوب به استان کرمانشاه محدود است

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به استان کردستان و کامیاران توسط نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت و کامیون: کامیاران یکی از شهرهای استان کردستان و مرکز شهرستان کامیاران است که در فاصله ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج و ۵۵ کیلومتری شمال شهر کرمانشاه واقع شده‌است.





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: